Продавець Інтернет-магазин "Redprice" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4132 відгуків
Працюємо по ОПТУ та ДРОПУ!Ознайомитись

Сервисное покрытие интернет - магазина "Redprice"

Повернення товару та гарантійне обслуговування інтернет - магазину "Redprice"

Повернення товару протягом 14-ти днів з дня отримання товару

Покупець має право на повернення НОВОГО товару протягом 14-ти днів з дня отримання товару (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»), при виконанні таких умов:

- товар підлягає поверненню у разі якщо не включений в перелік товарів які не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою КМУ.

- товар не був у експлуатації;

- товар в працездатному стані (не зламався)

- збережений товарний вигляд виробу і комплектуючих. Немає механічних пошкоджень або слідів використання товару, присутні заводські пломби, захисні плівки, є документація, яка була в упаковці з пристроєм;

- збережена в цілісності оригінальна упаковка вироби та комплектуючих;

- блістер (в разі її наявності) не розкривати;

УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого купувався товар (ст.9 Закону) .І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну, Покупець має право:

- повернути придбаний товар, одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості і доплатою різниці, або поверненням магазином від'ємної різниці між цінами товарів;

Якщо товар був поламаний в процесі експлуатації, повернути товар неможливо (навіть якщо з дати покупки ще не минуло 14-ть днів), так як в цьому випадку діє ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Товар зламався протягом гарантійного терміну

Для прийому товару який був в експлуатації для здійснення його сервісного обслуговування слід дотримуватись таких умов:

1) товар купувався Покупцем в магазині Компанії;

2) термін гарантійного використання на товар не закінчився;

3) покупець пред'являє гарантійний талон;

4) не порушені умови експлуатації виробу, згідно умов, описаних в гарантійному талоні (немає механічних і термічних ушкоджень, не порушені пломби на виробі і т.п.);

Як передати товар на сервісне обслуговування?

1) Необхідно зв'язатися з нашим сервіс-менеджером в телефонному режимі, e-mail, будь-яким зручним для Вас способом по контактам зазначеним в гарантійному талоні, повідомити інформацію по несправності вироби для оформлення менеджером заявки в систему обліку.

2) Менеджер надає контакти для відправки товару на сервісне обслуговування (відправка будь поштовою службою). В обов'язковому порядку, необхідно повідомити менеджеру номер товарно-транспортної накладної, після відправки товару Вами, щоб кур'єр якомога швидше забрав товар з пошти і передав на сервісне обслуговування.

Важливо! Не вказуйте в товарно-транспортної накладної послугу «зворотна доставка грошових коштів». При виборі цієї послуги ми не зможемо отримати посилку і Вам потрібно буде повторно відвідати відділення "Нової Пошти", щоб змінити умови доставки.

В яких випадках може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні

Зверніть увагу, що сервісний центр, має право відмовити в безкоштовному (гарантійному) ремонті в наступних випадках:

- на виробі є механічні або інші пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;

- порушені гарантійні пломби;

- порушені правила використання, наведені в «Інструкції по експлуатації»;

- несанкціонованого розкриття, ремонту, зміни конструкцій вузлів і деталей.

- пошкодження, викликані неправильним підключенням до мережі, а також пошкодження, що виникли в результаті критичного відхилення напруги електромережі;

- пошкодження, що виникли в результаті використання товару не за призначенням або з порушенням «Інструкції з експлуатації».

При отриманні товару виявилося, що товар знаходиться в неробочому стані

Ви можете відмовитися від отримання такого товару в момент отримання замовлення у кур'єра або на складі перевізника.

Кур'єр не перевіряє кожен товар перед відправкою товару покупцеві, з тієї причини, що покупцям важливо отримати товар в цілісному вигляді, зі збереженням упаковки, заводських пломб. Перевірка кожного товару займає досить багато часу, отже, це позначиться на швидкості виконання замовлень, чого б покупцям і нам дуже не хотілося. При цьому, за нашим досвідом, неробочий товар попадається один на кілька сотень замовлень. При потрапляння в таку ситуацію, надається заміна товару.

Важливо! Перевіряйте комплектацію, цілісність товару при його отриманні на пошті! При виявленні на пошті недокомплектації товару, механічних пошкоджень, необхідно написати відмову від товару на пошті, складається акт про пошкодження (якщо товар пошкоджений), після чого товар повертається до нас. Після його отримання, перезаказиваем заміну товару, або робимо повернення коштів. У разі, якщо недокомплектація товару, або, його механічні пошкодження виявляються вже вдома, покупець самостійно несе за це відповідальність. Так як продавець не несе відповідальність за транспортування товару поштовими службами.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner