Поштовий оператор "Нова пошта" запустив послугу "посилка у кредит" – товар, замовлений післяплатою, можна забрати та сплачувати його вартість протягом року саме пошті, а не магазину.
Як це працює?
Для початку, Вам потрібно дізнатися свій кредитний ліміт. Це можна зробити двома способами:
1. Прийти на відділення (необхідні: паспорт, ідентифікаційний код та прописка або ці ж документи в сервісі “Дія”), працівник вкаже цю інформацію;
2. Дізнатися свій кредитний ліміт у застосунку «Нова Пошта»:
• зайти в особистий кабінет (натиснувши на чоловічка в правому або лівому верхньому кутку) та обрати послугу “посилка в кредит”.
• натиснути спробувати та заповнити особисту інформацію – індивідуальний податковий номер, дату народження, номер паспорта, соціальний статус та дохід в місяць (ПІБ заповнюється автоматично).
• натиснути “розрахувати ліміт”, на розрахунок може піти деякий час, адже програмі потрібно перевірити інформацію про Вас. В “Дію” або через SMS надійде сповіщення про перегляд кредитної історії.
Дізнавшись свій ліміт, Ви можете оформляти замовлення обравши спосіб оплати «післяплата».
Обов'язковою умовою нашого магазину є 10% передоплати, тож кредит буде виплачуватися на залишок по сумі замовлення.
За користування кредитом Ви сплачуватимете комісію – 2% на місяць від суми товару (за послуги Нової пошти) та річну ставку 0,00001%.
Під час отримання замовлення, потрібно повідомити касиру, що Ви бажаєте забрати посилку в кредит, аби її оформити.
Кредит потрібно сплачувати щомісяця у відділенні Нової пошти (без комісії за переказ коштів), у застосунку (без комісії за переказ коштів) чи за реквізитами,які вам дадуть на пошті (з комісією банку).