Продавець Інтернет-магазин "Redprice" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
5351 відгук
Працюємо по ОПТУ та ДРОПУ!Ознайомитись

Шановний клієнте, наразі компанія не може швидко відповісти на Ваше повідомлення, оскільки Ви звернулися в неробочий час. Напишіть, будь ласка, номер телефону, щоб менеджери швидше зв’язалися з Вами. Дякуємо за очікування. Бажаємо приємного дня!

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаНаш магазин здійснює доставку товару до клієнта транспортною компанією “Нова Пошта” за тарифами перевізника. При оформленні замовлення Ви можете обрати найбільш зручний спосіб доставки: у відділення, за адресою, або у поштомат. ВАЖЛИВО! Незалежно від способу доставки ОБОВ’ЯЗКОВО здійснювати огляд товару. Весь товар перед відправкою страхується на його повну вартість. Отримуючи товар обов'язково перевіряйте його комплектацію і наявність будь-яких пошкоджень, і якщо вони є, необхідно зафіксувати претензії службі доставки безпосередньо на місці, склавши акт. Пам'ятайте, що служба доставки відшкодовує лише ті збитки, які були заподіяні товару з її вини. Якщо механічний дефект чи недокомплектація товару виявляється вже вдома, то покупець самостійно несе за це відповідальність. Магазин, в даному випадку претензії не приймає. Зберігання замовлення: у відділенні «Нова Пошта»​ безкоштовно протягом 7 днів; у поштоматі «Нова Пошта» протягом 3 днів. Після закінчення терміну зберігання посилка переадресовується з поштомата до відділення. Якщо при отриманні замовлення у поштоматі Ви виявили пошкодження товару, слід відразу звернутися на гарячу лінію Нової Пошти та зафіксувати звернення за номером: 0-800-500-609. Далі звернутися до найближчого відділення, де Ви можете скласти акт про пошкодження товару.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаМи працюємо з післяплатою за умови передоплати 10%, але не менше 150 грн (за товари вартістю до 1500 грн). Залишок по сумі вартості товару Ви сплачуєте під час отримання та перевірки замовлення у відділенні Нової Пошти.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayWayForPay - це сервіс, який дозволяє створювати онлайн-платежі за допомогою Google Pay і Apple Pay. Дана платіжна система підтримує оплату картами Visa / MasterCard. Користувачеві досить додати номер карти, при оплаті замовлення клікнути на кнопку і підтвердити платіж. Комісія за яким становить до 2,5% від успішної оплати і застосовується до всіх платіжним методам в сервісі.
  • Оплата за реквізитамиВи можете оплатити покупку за безготівковим розрахунком, без урахування ПДВ. В такому випадку до ціни товару додається 1,5% комісії.
  • Посилка в кредит від Нової ПоштиОбирайте "післяплату" та виплачуйте її в розстрочку пошті, а не магазину. Обов'язковою умовою нашого магазину є 10% передоплати, тож кредит буде виплачуватися на залишок по суми замовлення. Під час отримання замовлення, потрібно лише повідомити касиру, що Ви бажаєте забрати посилку в кредит. Щоб детальніше дізнатися про дану послугу, переходьте у розділ «Статті».

Обов'язковою умовою нашого магазину є 10% передоплати, але не менше ніж 100 гривень за товар, який Ви хочете замовити. При його отриманні Вам залишиться доплатити решту суми з вирахуванням передоплати. Наш інтернет-магазин зі свого боку зобов'язується перед Вами якомога швидше передати товар перевізнику для того, щоб він у найближчий термін був доставлений до Вас.

Важливо! Весь товар перед відправкою страхується на його повну вартість. Отримуючи товар обов'язково перевіряйте його комплектацію і на наявність будь-яких пошкоджень, і якщо вони є пред'явити претензії службі доставки безпосередньо на місці, склавши акт. Пам'ятайте, що служба доставки відшкодовує лише той збиток, який був заподіяний товару з її вини. Якщо механічний дефект, недокомплектація товару виявляється вже вдома, в такому випадку покупець самостійно несе за це відповідальність.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner